جدی ترین ماربل شیت برای سرویس بهداشتی

تهران کلینیک در جهت غربالگری سرطان ، شیمی درمانی ، رادیوتراپی ، و جراحی و درمان انواع سرطان فعالیت میکند.

جدی ترین ماربل شیت برای سرویس بهداشتی

۳ بازديد
معرفی ماربل شیت بین کابینتی

نسل جدید دیوار پوش های موجود در بازار دیوار پوش ماربل شیت می باشد که ترکیبی از PVC و پودر سنگ است. این دیوارپوش ها را می توان جذاب ترین نوع دیوار پوش های سنگی موجود در بازار دانست چراکه نه سنگینی دیوار پوش های سنگی را دارند و نه مقاومت پایین دیوارپوش های PVC می توانند نمای بسیار جذابی به خانه ببخشند. بطور کلی سنگ ماربل شیت نوعی دیوارپوش طرح سنگ است.

ماربل شیت بین کابینتی یکی از جدیدترین متریال های پرکاربرد می باشد که برای فضای بین کابینتی آشپزخانه های شما کاربرد دارد. این دیوارپوش ضد خش بوده و در پارادایس دیزاین به صورت تایلی در ابعاد ۱۲۰ * ۶۰ سانتی متری و با قطر ۲.۵ ارائه می شود.

انواع ماربل شیت :

ماربل شیت بین کابینتی دارای انواع گوناگونی است. این مدل از دیوار پوش بسیار زیبا و آراسته می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارد. انواع دیوارپوش ماربل شیت در مدلهایی مختلف با تنوع بسیار بالا عرضه می شود. در نهایت بستگی به شما دارد که چه نوع طرح و رنگی را برای به کار بردن در فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال علاوه بر آشپزخانه خود می توانید برای قسمت های مختلف منازل و حتی اماکن تجاری و اداری، مراکز درمانی، هتل ها و لابی ها از این محصول فوق العاده کاربردی و جذاب استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم که برای فضاهای کوچک ازبین کابینتی ماربل شیت رنگ روشنی استفاده کنید. همچنین قیمت ماربل شیت بین کابینتی موجود در فروشگاه ما بر اساس انواع مختلفی که دارد متفاوت است. شما می توانید انواع بین کابینتی شیشه ای، ساده، لاکچری، ابر و بادی، مدرن، طرح دار و استیلی را در فروشگاه ما مشاهده کنید.

محل قرارگیری بین کابینتی ماربل شیت

ماربل شیت در دیواره پشت سینک، گاز یا کانتر و به طور کلی همه فضای خالی روی دیوار و بین کابینت های آشپزخانه کار میشود . در برخی آشپزخانه ها این فضا تنها جایی است که از دیوار آشپزخانه مشخص است و شما با تزیین آن به درستی و با متریال مناسب میتوانید درنهایت آشپزخانه خود را بزرگتر و دل باز تر نشان دهید. همچنین این ورق های ماربل شیت دارای ویژگی هایی هستند که باعث شده اند تا این ورق ها به جایگزینی ایده آل برای کاشی ها شوند. برخی از ویژگی ها عبارتند از :

این ورق ها کاملا ضدآب هستند و در بین کابینت ها هیچ مشکلی از نظر رطوبت ایجاد نمی کند و حتی می توانید این ورق ها را با انواع مواد شوینده بشوئید.
این ورق ها را می توانید با خیال راحت در پشت اجاق گاز و بین کابینت نصب کنید؛ چرا که این دیوارپوش ها در مقابل حرارت مستقیم تا ۸۵ درجه سانتیگراد مقاومند.
ورق های ماربل شیت را می توان به راحتی و با کمک چسب مخصوص خود بر روی هر سطحی نصب کرد.
نسل جدید ورق های PVC (ماربل شیت) دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براقیت این محصولات می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.